Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Szukaj na tym blogu

Wysiane

Avocado - 01.04; Listki fiołków afrykańskich - 04.05, Bawełna - 30.05; Palma karłowata - 30.05; Kawa arabska - 30.05; Kaktusy mix - 30.05; Drzewo storczykowe - 31.05; Albicja - 31.05; Wilec pierzasty - 31.05; Celozja wiechowata niska - 31.05; Kleome - 31.05; Papryka słodka - 31.05; Papryka poupila - 31.05

Z nożyczkami w ręku

Wiosna to czas siania, przesadzania i cięcia. No i ja też w ostatnich dniach "poszalałam" z nożyczkami w ręku. Zawsze mi było szkoda ciąć moje roślinki, ale przekonałam się, że to dobry sposób na wzmocnienie roślin, na nadanie jej ładniejszego kształtu, zagęszczenie itd. W ostatnich dniach przycięłam:

- oleandra białego
- szeflerę zieloną
- hibiscusa
- krotony
- fikusa beniamina
- wilczomlecza lśniącego (białego)

Czekam jeszcze z przycięciem crossandry, bo chcę spróbować ukorzenić pędy wierzchołkowe, a do tego potrzeba wysokiej temperatury...

Jak przekwitnie to ciachnę jeszcze skrętnika zwisającego, bo mi się przewraca. Poza tym obiecałam komuś szczepki...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz